Snart löst?
Sue | 2010-12-18, 13:13Ja så ringde jag Com hem, igen. Denna gång med målet abonnemangsfrågor. Pratade med en kvinna som sa att hon inte hade rätt att bestämma om ersättning utan det var tekniksupporten som måste göra det (de som hänvisade mig hit…). Så hon kopplade mig till teknik och jag fick återigen förklara, samtidigt som killen läste ikapp på vår numera rätt långa logg antar jag.
Han sa att mobilt bredband utan bindningstid gick inte för de har samarbete med Tre. Däremot så knallade han ner till teknikerna och ringde upp när han pratat med dem. De har inte sett några störningar på två veckor och inte heller fått in några andra klagomål senaste tiden. De skulle iaf kolla på det och höra av sig. Eller hur.
Suck. Känns som att viss tid av julledigheten får ägnas åt att fixa nytt bredband och kanske även telefoni och digital-tv.
Hej!
Jag vill börja med att beklaga om vi ännu inte lyckats lösa de problem ni upplever med er bredbandstjänst.
Om ni önskar att jag ser över om det finns något ytterligare besked i ärendet samt vad vi gör för att åtgärda problemet, ber jag dig skicka in kontaktuppgifter till angiven e-postadress så hjälper jag dig.
Med vänlig hälsning
Patrick Norberg
Kundservice
Nu hoppas jag att det löst sig 🙂