Slumpad post: Läsa böcker
Translate! | Prenumerera! | Kontrollpanel | Logga in 
 

Vi har redan bredband

| 2021-09-27 kl 20:12 (2021-09-27, 20:12 GMT +2) |

I januari sa vi upp bredbandet hos Comhem. De är ju nu helt och hållet Tele2 så vips verkar det som att allt jag sa när jag sa upp i januari är bortglömt. Inga noteringar om att ”den här kunden är det ingen idé att vi ringer på två år”.

Har nämligen senaste veckan blivit uppringd 2 gånger. Eftersom jag sitter i möten mestadels av dagarna så ogillar jag att bli uppringd, men eftersom jag inte ser vem som ringer svarar jag.

Förra veckan berättade jag snällt att ”jo men du ser att vi har fiber nu och då ingick två år så jag tänker ju inte ha dubbelt”. De fattar snabbt.

Idag blev jag lite lätt sur eftersom de ringde förra veckan oxå. Så jag kan väl ha sagt (mer än en gång) att de väldigt gärna får skriva upp att de inte behöver ringa på 1,5 år. Jag avslutade även med ett tips ”kolla alltid att den du ringer upp har tid att prata”. Alltid.

Ska bli intressant att se om de ringer igen.



Kommentera