Slumpad post: Kvällsbad #8
Translate! | Prenumerera! | Kontrollpanel | Logga in 
 

Som förra gången

| 2014-04-22 kl 20:37 (2014-04-22, 20:37 GMT +2) | 0

Jag handlar ofta på nätet. En av nuvarande favoriter är Mathem. Förra veckan (eller när det nu var) så handlade jag just när SEB hade strul med sina tjänster och de visa-kort jag har (två) verkade gå via dem så jag kunde inte betala med kort. Fick ta faktura, 29 kr.

Det valet sparades såklart (?) så nyss när jag beställde glömde jag såklart ändra. Suck! Gick inte att ändra det i efterhand själv så jag ringde kundtjänst.

Efter tio minuter kom jag fram och fick prata med Magnus. Som behövde kolla med en kollega och tre minuter senare fick jag reda på att det inte går att ändra i efterhand. Suck, igen! Dels 29 kr åt fanders och dels hanteringen av en faktura. Blä.



En kommentar to “Som förra gången”

  1. MatHem skriver:

    Hej Susanne! Det är tråkigt att läsa att du inte känner dig nöjd med hur ditt ärende hanterats. Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Kontakta oss gärna på 020-15 10 10, eller mejla info@mathem.se

    Mvh
    Alice, MatHem

Kommentera