Slumpad post: Level 40!
Translate! | Prenumerera! | Kontrollpanel | Logga in 
 

Pass 35: 21-15-9 (15 juli)

| 2012-07-14 kl 22:00 (2012-07-14, 22:00 GMT +2) | 0

Helg och kanske semester för många? Då passar vi på att köra ett litet tuffare pass. En klassiker inom crossfit, nämligen 21-15- 9 och övningarna idag är situps och knäböj.

Övning: Själva övningen gör man så att man först gör 21 knäböj följt av 21 situps, sen fortsätter man med 15 knäböj, 15 situps, 9 knäböj och 9 situps. Vips så är man klar. Pausar gör man om man måste men försök att bita ihop.

Skala ner: Skala ner genom att köra 15-9-3.
Skala upp: Skalar upp genom att lägga på fler övningar, tex armhävningar eller kanske burpees så det blir riktigt jobbigt. Sen så att man gör 21 av varje övning som är med sen 15 sen 9.

Som vanligt ska ni lyssna på kroppen och avbryta om ni får ont.

Huvudsidanövningsbeskrivningarveckans utmaningalla pass hittills (rss till dem), alla poster om Train Along (rss till dem)  


Kommentera