Slumpad post: Hemma
Translate! | Prenumerera! | Kontrollpanel | Logga in 
 

Månadsfixet

| 2012-06-04 kl 19:03 (2012-06-04, 19:03 GMT +2) | 0

Jaha, nu månad och räkningar ska fixas, försäkringskassan få sina timmar och så vidare.

Loggade in på Skandiabanken för att se om vi hade några e-fakturor. Fantastiskt smidigt är att jag kan se de e-fakturor som kommit in till Johns konton och godkänna från min inloggning (har fullmakt). Nu såg jag dock inte någon länk till e-fakturan. Suck.

Ringde in och naturligtvis kunde de inte säga något eftersom det var med Johns konto. Han var tvungen att ringa in. Jag la på och loggade in som John. Från hans konto såg jag länken till e-fakturan. En bugg i min värld så jag ringde in igen och killen som svarade försvann en lång stund för att kolla upp det hela. Han kom tillbaka och sa att han skulle ta det vidare (jag tolkade det som att det är en bugg).

När jag väl var inne som John kunde jag kolla fakturan och den ena var från Telenor. Den var jag lite nyfiken på för John sa upp sitt privata abonnemang i mars (skulle upphöra i maj någon gång), och såg direkt att  den gällde för 25 maj – 24 juli. Så det var bara att kontakta Telenor. De har suverän chattfunktion och en stund senare var fakturan nollad.

Jag som bara skulle kolla lite snabbt. Nu har jag det stora jobbet kvar – ansökningar (eller är det anmälan?) om vab och föräldrapenning för maj.



Kommentera