Translate! | Prenumerera! | Kontrollpanel | Logga in 
 

Mobilt bredband istället?

| 2010-11-29 kl 22:24 (2010-11-29, 22:24 GMT +1) | 0

Nu börjar vi tröttna rejält på Com Hem som inte verkar kunna lösa våra problem med ”Request timed out”, så igår började vi surfa på alternativa leverantörer. Det blir ju via telefonjacket och då får vi inte så bra hastighet som vi har nu så vad vi än väljer så blir det sämre på något sätt. Då började vi titta på mobilt bredband och helt plötsligt så tittar vi på mobilt bredband hos Com Hem. De har tidigare på kundtjänst sagt att man i efterhand kan få kompensation men det behöver vi inte (jobbet betalar nämligen bredbandet) utan det är ju NU vi vill att det ska funka så de kan väl ge oss ett så länge?

Idag ringde jag således supporten (igen) och kom med mitt förslag. Kalle gillade det, men hans avdelning hanterade inte sånt så han hänvisade till hemsidan. Nu har fyllt i ett kontaktformulär på nätet och skrivt om vårt förslag. Får se om vi får svar och vad de säger.



2 kommentarer to “Mobilt bredband istället?”

  1. Com Hem AB skriver:

    Hej,

    Satt precis och läste er blogg och det var ju absolut ingen rolig läsning.

    Naturligtvis beklagar vi att ni upplever problem med era tjänster hos oss samt att ni inte blivit uppringda då vi lovat detta.

    Vi ser gärna att ni kontaktar oss via Twitter (http://twitter.com/ComHemAB) eller http://www.comhem.se/reklamera så får vi försöka åtgärda så att era tjänster fungerar tillfredställande.

    Med vänlig hälsning
    Fredrik Söderlund
    Kundservice

  2. Sue skriver:

    Tack! Har skickat in en reklamation nu. Ikväll fungerar det dock extremt bra så kanske har du redan trollat Fredrik 🙂

Kommentera