Slumpad post: Soffhäng
Translate! | Prenumerera! | Kontrollpanel | Logga in 
 

Mitten av nästa vecka

| 2010-09-02 kl 13:27 (2010-09-02, 13:27 GMT +1) | 0

Funderar på att söka nytt jobb. Jag tror att Telenorservice behöver någon som strukturerar upp det hela lite.

Inte nog med att logistiken behöver förbättras, jag har tre gånger skrivit frågor via deras kontaktformulär på webben – en gång har jag fått svar, statusinformationen på samma ställe uppdateras dessutom otroligt dåligt. Idag kunde jag inte hålla mig längre för i tisdags kl 11 tog de emot min lagade telefon enligt postens leveransinformation. Jag vill ju ha den nu!!

Började med att chatta till Telenors kundservice. Ville klaga lite och fråga. De hänvisade dock till Telenorservice.

Efter en kvart i telefonkö hos Telenorservice så fick jag prata med Henrik. Han fick mitt servicenummer och jag undrade när min Desire skulle skickas till mig. Han började med att kolla vad Anovo sa och tyckte det var konstigt att det bara stod avslutat på ärendet, ingen info om att den skickats. Jag förklarade för honom att det finns två rader, en grön och en turkos. Om han istället klickar på den turkosa ser han skicka-status. Jag berättade samtidigt att de fått den i tisdags.

Han kontrade med att de får så många telefoner varje dag och att min nog skulle skickas vilken dag som helst så jag har den nog i mitten av nästa vecka. Suck!



Kommentera