Slumpad post: Vad är klockan?
Translate! | Prenumerera! | Kontrollpanel | Logga in 
 

Frågor

| 2010-05-07 kl 10:42 (2010-05-07, 10:42 GMT +2) | 0

Vi har bredband från Com Hem och för ett tag sen såg jag att vi borde kunna sänka månadsavgiften, men jag fattade inte hur man gjorde via nätet . Idag fick jag tummen ur och ringde till dem. De har ju fått massa kritik för sin kundtjänst och nu hade de infört en röst som ställde frågor som man fick svara på för att de skulle kunna lotsa mig till rätt del av sin kundtjänst.

Först fick man själv beskriva sitt ärende vilket kändes väldigt krystat när man vet att det är en dator som tolkar det man säger. Det märktes oxå på följdfrågorna att de gick på nyckelord. Det var lite svårt att svara på frågorna för det passade inte riktigt. Fick en fråga om det gällde abonnemang och den svarade jag ja på. Kom till en person och beskrev mitt ärende. Fel ställe så jag blev direkt vidarekopplad till ett annat där jag fick hjälp.

Tror kvinnan var rätt ny på det för minst tre gånger frågade hon om det var något mer hon kunde hjälpa till med när vi höll på och avslutade samtalet. Tredje gången blev det nästan lite pinsamt att säga att ”Nä, vi är nöjda”.



Kommentera