Translate! | Prenumerera! | Kontrollpanel | Logga in 
 

Bra kundbemötande

| 2009-11-26 kl 10:39 (2009-11-26, 10:39 GMT +2) |

Yoggi YangsterJoel har under en ganska lång period gillat att äta yoghurt till frukost och till kvällis. Ibland har det varit små förpackning som Joel tagit själv ur kylen och även lärt sig öppna själv.

De stora kan han dock inte hantera själv utan då har vi öppnat. När man öppnar den första gången så är det ett litet förseglingslock i plast som man ska rycka bort med hjälp av en ”plastögla”. Just den öglan har de senaste månaderna ALLTID gått av vilket innebär att man får ta en kniv och skära av locket.

Jag tröttnade på det och tänkte mejla arla, men det fanns bara telefon och sen ett reklamationsformulär på webben. Sagt och gjort jag fyllde i formuläret men skrev att jag bara ville informera dem om det ifall de ändrat några rutiner och inte insett att det blivit sämre.

Hörde inget från dem så jag glömde bort det, tills jag fick ett brev från dem igår där de beklagade att jag haft problem men tackade för att jag reklamerat. Med i kuvertet fanns även värdekuponger för 75 kr! Det verkar löna sig att vilja förbättra 8)



Kommentera