Slumpad post: Lång dag
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Fortum…

| 2009-01-14, 18:20

FortumFick snabbt svar från Skandiabankens webmaster som hänvisade till Fortum. Insåg efter titt på klockan och deras sajt att deras kundtjänst stänger 5 minuter senare så jag kastar mig över telefonen och får köplats 8. Hinner under tiden logga in på deras sajt och inser att jag får upp fel faktura där oxå.

Efter lite väntan så får jag prata med Carina, som känner igen problemet. Någon kollega till henne har haft samma så hon ber mig dröja så hon kan prata med kollegan.

En stund senare kommer hon tillbaka och säger att OCR-numret är rätt så det är bara att betala in och sen kolla att rätt belopp är draget.

Va? Jag tänker ju inte betala in en faktura på över 3000 kr när den ska vara på drygt 200 kr. Jag vill ju dessutom SE MIN faktura.

Vänta ska du få prata med min kollega.

Kim presenterar sig och säger i princip samma sak, men om jag vill så kan de såklart skicka en pappersfaktura så kan jag bara ignorera den här. Ursäktar sig oxå med att de nyss uppdagat problemet och inte vet så mycket.

Ja vad kan man säga?



2 kommentarer to “Fortum…”

  1. Niklas says:

    Att man inte ska ha fortum…det är väl det man kan tänka sig?

  2. Sue says:

    Mmm… fast vad gör man när de äger nätet? vi har inte dem som leverantör längre.

Kommentera