Slumpad post: Vinka
Translate! | Prenumerera! | Kontrollpanel | Logga in 
 

Dubbelt upp?

| 2018-07-03 kl 10:46 (2018-07-03, 10:46 GMT +2) | 0

I lördags beställde jag på Mathem, leverans måndag kväll.

  • Igår fick jag först vanligt sms om att ordern var packad
  • Sen sms om att leveransen var försenad
  • Sen sms om att leveransen var avbokad och kortet återkrediterat

Eftersom jag ville ha varorna så gick jag in (som de tipsade om i sms:et) och kopierade förra ordern (som på webben fortfarande var aktiv?). Dock funkade inte rabattkoden jag hade (var ju redan använd…) och sen fanns det inga leveranstider kvar (man väljer leveranstid sist…) för tisdagen. Så jag la ner och gick till Hemköps sida istället. Valde leveranstid tisdag kväll och gjorde sen min beställning.

  • Idag fick jag sms från hemköp om leveransen ikväll
  • Sen fick jag sms från mathem om att de försöker leverera gårdagens leverans idag (den är inte längre avbokad eller återkrediterad)
  • Provar att ringa kundtjänst som de säger att jag ska göra om jag vill avboka leveransen men det tutar upptaget

Så jag gissar att vi får dubbelt upp av det mesta ikväll… Suck!

Uppdatering 2 timmar senare: Efter att ha provat x antal gånger så kom jag till slut fram och fick lyssna på musik i 20 minuter innan jag fick prata med någon som kunde avboka min leverans.



3 kommentarer to “Dubbelt upp?”

  1. Sandra skriver:

    Va de bra musik då🤣🤣🤣

Kommentera